Με τις υπογραφές των Ε. Τσακαλώτου και του Χρ. Σπίρτζη, άνοιξε ο δρόμος για την παραχώρηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στην ιταλική Ferrovie dello Stato Italiane.
Συγκεκριμένα, τα συναρμόδια υπουργεία Οικονομικών και Υποδομών, σύμφωνα με απόφαση που δημοσιεύθηκε πρόσφατα στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως, προχώρησαν στη διαγραφή των χρεών της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, συνολικού ύψους 692.161.809,27 ευρώ.
Το ανωτέρω ποσό χρέους που διαγράφεται, θα αναγνωριστεί στα λογιστικά βιβλία που τηρεί η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ως εισφορά από το Ελληνικό Δημόσιο, με την ιδιότητά που αυτό έχει ως μετόχου της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Παράλληλα, στο πλαίσιο αυτής της εγκληματικής για τα συμφέροντα του Ελληνικού Δημοσίου συμφωνίας, δεν υπάρχει καμιά πρόβλεψη, για την διασφάλιση των θέσεων εργασίας για τους 660 εργαζομένους της εταιρείας.
Εγκληματικής, διότι αν η ΤΡΑΙΝΟΣΕ είχε αποθεματικό πριν την πώληση 40 εκ. ευρώ – το οποίο προφανώς και συνεχίζει να διατηρεί μετά την συμφωνία – και αν ταυτόχρονα η κυβέρνηση των ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ επιχορηγεί τους Ιταλούς με το ποσό των 12 εκατ. ευρώ όπως ανακοινώθηκε, για να τους αποζημιώσει για τις ζημίες που έπαθε η εταιρία την περίοδο που έκλεισε (λόγω του προσφυγικού) η σιδηροδρομική γραμμή της Ειδομένης, τότε ποιο είναι το συνολικό, πραγματικό τίμημα αυτής της συμφωνίας;
Θυμίζουμε πως τον Ιούλιο του 2016, η κυβέρνηση ανακοίνωσε πως το Ελληνικό δημόσιο θα εισπράξει για αυτή τη συναλλαγή 45 εκατομμύρια ευρώ.
Η πραγματικότητα όμως φανερώνει, πως προκειμένου ο κ. Τσίπρας να παραβρεθεί σε πανηγυρική τελετή στην Κέρκυρα, παρουσία του Ιταλού Πρωθυπουργού, η κυβέρνηση των ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ δεν δίστασε να πληρώσει του Ιταλούς, για να αναλάβουν αυτοί την διαχείριση των Ελληνικών σιδηροδρόμων.
Ν.Ε. ΠΑΣΟΚ Λευκάδας