Το θράσος περισσεύει και η «αυταπάτη» χρησιμοποιείται ως άλλοθι αγνότητας!

Πέρασαν 3 χρόνια και ή θα φταίνε οι προηγούμενοι ή θα δηλητηριάζoυν την καθημερινοτητα των Λευκαδιτών με ψευδείς ειδήσεις η θα κάνουν επιθέσεις στα social medial σε όποιον έχει αντίθετη άποψη ή όλα μαζί.

ΠΡΩΤΟ ΨΕΜΑ:
«Επί 15 χρόνια των προηγούμενων κυβερνήσεων είχε ολοκληρωθεί μόλις το 40% της Ιόνιας οδού. Στο ΕΣΠΑ η απορρόφηση έπιανε νούμερο 5%, 10%, το πολύ 15%. Με τη σημερινή κυβέρνηση σε 2 χρόνια ολοκληρώθηκε το υπόλοιπο 60% της Ιόνιας οδού και ταυτόχρονα οι Εθνικές οδοί της χώρας. Είχαμε απορρόφηση κονδυλίων ΕΣΠΑ 100%-πρώτοι στην Ευρώπη, Όπως έχουν δηλώσει οι επίσημοι της Ευρωπαϊκής επιτροπής»

Η ΑΛΗΘΕΙΑ: Πριν από «15 χρόνια» δεν υπήρχε καν ούτε ως σχέδιο η Ιονία Οδός. Η κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας το 2005 ξεκίνησε τον διαγωνισμό για την Ιόνια Οδό, στα πλαίσια του γενικού εθνικού στρατηγικού σχεδιασμού της επόμενης 15ετίας μαζί με την ολοκλήρωση του Αθήνα – Θεσσαλονίκη, Αθήνα – Πάτρα και Αθήνα – Τρίπολη – Καλαμάτα. Το 2006 κατατέθηκαν οι προσφορές και στις 19.12.2006 υπεγράφη η Σύμβαση Παραχώρησης με την ΓΕΚ – ΤΕΡΝΑ. Το πρώτο δε τμήμα που δόθηκε σε κυκλοφορία ήταν η παράκαμψη Αγρίνιου το 2009.

ΔΕΥΤΕΡΟ ΨΕΜΑ:
Είχε ολοκληρωθεί το 40% του φυσικού αντικειμένου του έργου.


Η ΑΛΗΘΕΙΑ:
Το 2007 ξεκινά η κατασκευή του έργου. Το 2009 ξεσπά η οικονομική κρίση να φαίνεται στη χώρα μας ενώ το 2010 η κρίση είναι στο ζενίθ της. Παράλληλα – κι ενώ το 2010 είχε κατασκευαστεί το 24% του έργου – από τη μια οι απαλλοτριώσεις και οι αρχαιολογικές εργασίες καθυστέρησαν σημαντικά το έργο και από τη άλλη το κίνημα «δεν πληρώνω» άρχισε να αποκτά τεράστιες διαστάσεις από τη στήριξη των πολιτευτών του ΣΥΡΙΖΑ με φόβο τη δημιουργία διοδίων και με άμεσο αποτέλεσμα τη μείωση των εσόδων από τα διόδια. Παράλληλα η οικονομική κρίση οδήγησε σταδιακά σε σημαντική μείωση των μετακινήσεων. Οι τράπεζες που δανειοδοτούν τα έργα σταματούν τη ροή χρηματοδότησης. Έτσι στις 16.03.2011 ανακοινώνεται στη Βουλή η αναστολή των έργων στην Ιόνια Οδό. Το 2013 το ΣτΕ κάνει δεκτή την προσφυγή του Ναυτικού Ομίλου Μεσολογγίου και ακυρώνει τους περιβαλλοντικούς όρους για τμήμα 4,2 χλμ. στην Κλόκοβα. Μόνη λύση, η κατασκευή σήραγγας, με επιπρόσθετο κόστος 100 εκατ. ευρώ. Στο τέλος του 2013 αναθεωρούνται οι συμβάσεις παραχώρησης. Στις αρχές του 2014 ξαναξεκινά το έργο, το οποίο στο τέλος του χρόνου έχει φτάσει στο 48%. Τον Ιούλιο 2015 και μετά από την καθυστέρηση του Δημοσίου να καταβάλει τις δόσεις της χρηματοδοτικής συμβολής και τις αποζημιώσεις και τα capital controls κι ενώ το έργο βρίσκεται στο 58,6%, το ΥΠΟΜΕ δίνει επιπλέον χρήματα σε αποζημιώσεις στον κατασκευαστή και τον παραχωρησιούχο.

Τι όμως δεν μας είπε η νομαρχιακή του ΣΥΡΙΖΑ;

Όταν οι κυβερνήσεις της Νέας Δημοκρατίας ενέκριναν στη Βουλή τις συμβάσεις παραχώρησης των μεγάλων οδών, ο ΣΥΡΙΖΑ – που τώρα επαίρεται πως τα ολοκλήρωσε – τότε τα καταψήφιζε στη Βουλή.

Στην πάγια πολιτική της η κυβέρνηση να μεταφέρει» τα μέτρα το 2019, ώστε να τα βρει η επόμενη κυβέρνηση, έχοντας ήδη ψηφίσει από τώρα το «τέταρτο μνημόνιο», πλήρωσε 7 εκ. € σε αποζημιώσεις στη Νέα Οδό για τη μη λειτουργία των διοδίων, που δεν τοποθέτησε για να μη χρεωθεί το όποιο «πολιτικό κόστος».

Η ανικανότητα δεν κρίβεται πίσω από τον καταιγισμό των ανακοινώσεων και τις επιθέσεις στα ΜΜΕ. Τα προβλήματα της καθημερινότητας δεν λύνονται με πολιτικές σκοπιμότητες και ιντριγκες.

Δεν σας φταίνε ούτε οι προηγούμενοι, ουτε τα ‘βοθροκάναλα’, ουτε οι ‘κακοί’ δημοσιογράφοι.

Φταίει ότι δεν μπορείτε να διαχειριστείτε τα προβλήματα τόσο του τόπου όσο και της Χώρας μας. Ο εκνευρισμός και η αμηχανία σας όμως φαίνονται. ‘

Όσα ψέματα και να πείτε ο κόσμος πλέον σας έχει καταλάβει..

 

 

Γραφείο Τύπου

Νομαρχιακής Διοικούσας Επιτροπής Νέας Δημοκρατίας Λευκάδος